2009. szeptember 1., kedd

LEONARD COHEN



És az érdekesség kedvéért ugyanez a szám Londonban:


A budapesti koncertje pedig felejthetetlen és maradandó élményt nyújtott, egyszerűségében, kiegyensúlyozottságában, s a minden területen megjelenő professzionalizmusával ( hang, látvány, előadásmód, hatás ) és a zenészek egymás és a zene iránti tiszteletével, alázatával.

Kapcsolódó linkek:

http://www.rockhalo.hu/rockhalo/cikk/220459/

http://www.nport.hu/magazin/hangzavar/utak-es-elagazasok-leonard-cohen-budapesten-252766

http://nol.hu/lap/arcok/20090831-a_csondes

10 megjegyzés:

  1. Egyszer egy külföldi fotós megjegyezte a blogomban egy Cseh Tamás videó klip alatt, hogy ő a magyar Leonard Cohen. Én meg azt gondoltam magamban, hogy Cohen a külföldi Cseh Tamás, de vettem a fáradságot, és utána néztem ennek a pasinak, és mit ad isten, nem vágtam magam hanyatt tőle. Ne érts félre, biztosan nagy előadó, de szerintem a számomra nem érthető szövegei biztosan sokat emelnek a hatásán. Ezért aztán én már megmaradok Zorán, Bródy, vagy éppen Cseh Tamás mellett.

    VálaszTörlés
  2. Azért az a Hallelujah igazi világszám (a szövege meg aztán különösen), kár, hogy nem találkoztunk a koncerten. Örülök, hogy ott van a blogodon!

    VálaszTörlés
  3. Feri, valószínűleg a magyar nyelv szépségének ismerete nélkül, mások számára Cseh Tamás is legalább annyira érthetetlen, mint írod. A szép viszont pont az volt, hogy vannak dolgok amit elég szavak nélkül érezni, s ez megvalósult itt Budapesten is.

    VálaszTörlés
  4. Én is sajnálom, hogy nem futottunk össze,de örülök, hogy az élmény így közös! Szerencsére még adódhat alkalom a találkozásra is mostanában! :)

    VálaszTörlés
  5. Hát, nekem eszembe sem jutott őket összehasonlítani. :) Egyik alma, másik körte. Mer' még ha a Cohent a Tom Waits-sel hasonlítgatjuk, akkor megértem. A Cseh Tamás nekem nem az a kardosbaszós fazon, mint a Cohen meg a Wats. A Cseh Tamásban nekem nem volt benne az a fínom szexuális romlottság, amit a másik kettőben felfedezni vélek.

    VálaszTörlés
  6. :)) Ennek az eszmecserének a folytatását azt hiszem egy pohár bor/sör/Cola mellett jobban el tudom képzelni mint itt... ;)

    VálaszTörlés
  7. Igen, majd ott folytatjuk. :) Cseh Tamásnak van humora, érti ő, hogy miről van szó. :)

    VálaszTörlés
  8. A mikor az elsődleges kérdés, de szólj, ha egyszer Pestre jössz, a hol, az már pillanatok alatt megoldható ! ;)

    VálaszTörlés
  9. Az elsősorban Timitől függ mert ha megyek hétvégén megyek, és nála tudok aludni ha nem esküvőzik.:-)))

    VálaszTörlés