2009. május 18., hétfő

OKB 2009 SOPRON II.HELY !



Döntő : 1-2. helyért

Az ezüstérem mindig szomorú, mert sokszor csak hajszálon múlik melyik csapat kerül ki győztesen a csatából.Sok összetevője van : a csapat pillanatnyi fizikai állapotán kívűl, a koncentráció, a tudatosság, a kreativitás, a bátorság, s nem utolsó sorban a taktika és a játékvezetés is sokat nyom a latba a végső eredmény kialakulása szempontjából.A játékvezetők korrektül dolgoztak, szavunk nem lehet rájuk.Így tehát a vereség oka máshol keresendő...

Ma a BSE jobb volt, megérdemelten nyert pár ponttal, mert "csapatabb"játékot játszottak.

Az ezüstérem mindig szomorkás kicsit ( mivel a játékos negatív élménnyel zár ), pedig ha belegondolunk egy igen szép eredmény.

Nagyon köszönöm Nektek, hogy ennyien gondoltatok ránk, kísértétek figyelemmel az eseményeket, és szurkoltatok !!! Én hiszek benne, hogy ez igenis számít !
( Attila és Timi nektek külön is a személyes jelentkezéseket ! )

Végeredmény :

1. BSE

2. VASAS - CSATA

3. BEAC

4. Baja Újvárosi DKSE
5. Ceglédi EKK
6. Miskolci Sportiskola SC
7. Mizo-Pécs 2010
8.Soproni Darazsak

5 megjegyzés:

  1. Eszembe jutott a Világ második legjobb gitárosa. :) Szeretem nagyon azt a filmet. Az ezüstnek is nagyon örülök, nem akarom, hogy szomorúak legyetek!

    VálaszTörlés
  2. Sajnos még nem láttam azt a filmet, de majd elmeséled :)
    Én sem szeretném, hogy szomorúak legyenek a lányok, de sajnos ettől még azok.:(
    Amúgy is összetett dolog ez nagyon,hogy milyen eredménnyel zárul egy év munkája,hát még így, hogy egy edző aztán hogyan kommentálja,kiben keresi a hibát,közvetlen a mérkőzés után... tipikus főnök / beosztott viszony... tanulják az életet, csak hát nehéz lecke,mert nem mindig igazságos...

    VálaszTörlés
  3. Végig figyeltem, végig izgultam, és most inkább szeretnék együtt örülni veletek. Nekem a torna elején az az első vereség jobban fájt, de lám, tanultatok belőle... tanuljatok ebből is! Nem érne semmit az elsőség, ha nem lennének ilyen kiváló második helyezettek.Ehhez is jár egy nagy GRATULÁCIÓÓÓÓ!

    VálaszTörlés
  4. Neked is külön köszönöm, hogy együtt izgultad végig velünk !!!
    A lányoknak is átadom az üzeneted...

    VálaszTörlés
  5. Bizony a sport az életre is nevel... a pedagógia pedig külön tudomány

    VálaszTörlés