2009. június 21., vasárnap

ANETT


9 megjegyzés:

  1. De jó volna néha egy kis szöveg is a képekhez, olyan izgis lenne. Én legalábbis szeretem ha van valami kis sztori is hozzá. Félre ne érts, a képeket is szeretem! ;)

    VálaszTörlés
  2. Nem vagyunk egyformák, s a blogok sem egyforma céllal jönnek létre... Amikor utibeszámolót készítesz, vagy egy eseményt fotózól magától értetődő, hogy írsz néhány sort amiben mesélsz, s az ember szívesen is olvassa plusz információként.
    Amikor egy embert fotózok, nyilvánvaló hogy beszélgetünk, s elég sok mindent megtudok az életéről, a gondolkodásáról, a személyéről.
    No de ki vagyok én, hogy ezt ország-világ tudomására is hozzam?! Hiszen ezek bizalmas és személyes információk!
    Ez itt nem a bulvársajtó, CSAK A KÉP VAN ! :-)
    Nem érdemelném meg a bizalmukat, ha másképp tennék. Amúgy is sokkal érdekesebb számomra hogy egy kép ( abból amit én megtudok ) mit képes közvetíteni, s másokban milyen asszociációkat ébreszt... s nem mindig kell, hogy a tényeket juttassa az eszedbe... A fotó egy eszköz, amit/és sokféleképpen lehet használni...
    ( Elég hosszan írtam ? ;-) )

    VálaszTörlés
  3. Persze, ezzel nincs is gond, hogy nem vagyunk egyformák és a blogok sem azok. Nem is kívánom, hogy másként csináld, mint ahogy szeretnéd.
    Szeretem a KÉPeidet!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm! :-)
    Én meg azt szeretném, ha megosztanád velem nem csak a kérdéseidet, hanem a gondolataidat is, ami a kép kapcsán esetlegesen eszedbe jut vagy felmerül benned... ;-)

    VálaszTörlés
  5. Gondolom a kép egy modellfotózás közben született. Egy elkapott pillanat a készülődésről.

    VálaszTörlés
  6. Látod ez már sokkal érdekesebb, hogy csak a készítésének az esetleges körülményeit látod benne, és semmi többet. Köszi !

    VálaszTörlés
  7. Látom ebből már nem fogok jól kijönni. :)
    Tudod mit, most már tényleg nagyon kíváncsi lennék hogy te mit gondolsz a képről! ;)
    Nem bulvár pletykákra vagyok kíváncsi, csak a te gondolataidra. Lécci, lécci, lécci! :)

    VálaszTörlés
  8. Engem pl. elborzaszt a kép. A haj és a szájszín miatt. A nem gyöngyis komp is ezt sugallhatja, vagyis a fotós valamiféle ellenérzését. Persze, lehet, hogy nincs is így. Ezért nem is akartam elsőre írni, minek belegyalogolni bárkinek a lelkivilágába? Aztán szép kis polémia alakult itt ki, ami már tollra érett. A lényeg azonban az én részemről annyi, hogy vannak képek, amiket nem kell túlbeszélni, adják magukat. A blogban az a jó, hogy van helye egy-egy hosszas eszmefuttatásnak, amihez az ember néha talál illusztrációt. Aztán van, hogy egy képe sajtolja ki belőle a gondolatokat, amik nem is közvetlenül a képből érkeznek, csak annak kapcsán.

    VálaszTörlés
  9. Jó gondolatmenet Vajdus, jófelé indultál, már legalábbis szándékaimat tekintve... Fotózás közben szinte mindig a tudatalattim dolgozik a mondanivalót illetően. Értelmezni mindig csak később szoktam, ha úgy érzem, hogy valóban arra érdemes fotó született.
    A kulcsszó itt a MIÉRT ?
    Jól írja János... ő a gondolatait osztja meg a blogjában szöveges formában, amiket saját képeivel illusztrál... én a képeimen keresztül osztom meg a gondolataimat áttételesen, s nálam a szöveg szerepe max. illusztrációs lehet... :-)

    VálaszTörlés