2010. január 27., szerda

MEGHÍVÓ / BARICZ KATALIN


Fotó: S.Faragó Gyöngyi

9 megjegyzés:

  1. Van úgy, hogy nem örülök annak, hogy ilyen messzi lakom a fővárostól. Ez a meghívó is ilyen. Szeretném látni ezt a nőt élőben. Azokon a képeken amiket láttam eddig róla, rá van írva az arcára, hogy milyen képeket készíthet. Ez azt hiszem nagyon hülyén hangzik most, de remélem érted, hogy mit akarok kifejezni.:-)

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk úgy, hogy az első három mondatod világos... a többi elég rejtélyes... :)

    VálaszTörlés
  3. Szeretnék elmenni. Addig még úgyis beszélünk.

    VálaszTörlés
  4. Na igen a szavakkal történő önkifejezés sohasem volt az erősségem.:-)))

    VálaszTörlés
  5. Majd Timit megkérem fordítsa le nekem, mit is rejt a mácsaiul írt szöveg... :))

    VálaszTörlés
  6. Nem igazán tudom ezt elmagyarázni, de mindenki személyisége rá van írva az arcára, azzal a személyiségével is fényképez. Vagyis ha látom az arcodat elvileg "látom" a képeidet is. Ez csak az én hipotézisem, ne vedd komolyan.:-)))

    VálaszTörlés
  7. Hűha, kicsit bonyolult vagy, tényleg. :)))
    És mi változik attól, hogy valakit egy jó portrén vagy élőben látsz szemből? Hiszen a képeit már ismerted előtte... vagy tévedek ?
    Én pont fordítva gondolom. :)) Ha látok egy jó képet, nagyjából tudható milyen személyiség lehet az aki készítette. ;))

    VálaszTörlés
  8. Azt gondolom a Te véleményed az igazabb.:)))

    VálaszTörlés
  9. 1-2 éve megvettem a "Majdnem egyedül" című albumát, azóta is az egyik legkedvesebb fotóskönyvem.

    VálaszTörlés