2010. február 17., szerda

NAGY KÉKSÉG


7 megjegyzés:

  1. Monokróm mostanság a hangulatod :)

    VálaszTörlés
  2. Uh, ha én tudnék ilyet :o)

    Szeretettel gratulálok,
    Kristina

    VálaszTörlés
  3. János, jó meglátás ... ;)
    Kedves Krisztina !
    Ha én olyan kreatívan tudnám kifejezni magam rajzban mint Te, valószínüleg nem fotóznék... ;))

    VálaszTörlés
  4. Valami ilyesmit írtam már Kristinának Én is. Ez a monokróm korszakod, mese nincs. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm kedves Gyöngyi, igy is ugy is csodalom a jo fotokat :o)

    Kristina

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ez a kép,nagyon,nagyon tetszik!
    A kékség nagyon jó,a forma-,térjáték lenyűgöző!
    Szeretem mikor valaki meglát egy részletet,elmerül benne.
    Örülök,hogy blogodra találtam!
    További szép fényeket!

    VálaszTörlés
  7. Kedves László légy üdvözölve, remélem majd továbbra is megosztod velem a gondolataidat.Szép fényeket neked is ! :)

    VálaszTörlés