2010. július 16., péntek

INTERJÚ BARICZ KATIVAL


©SFGY 2009

8 megjegyzés:

  1. Mint egy vidám földi repülőgép-irányító alkonyi fényben. :)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó ezekkel az élénk színekkel!

    VálaszTörlés
  3. Kinyomattam, majd papírról elolvasom hazafelé, vagy otthon.
    (Neked megengedte, hogy nagylátóval fotózd? :)

    VálaszTörlés
  4. A vasas színei. :) Tetszik a kép.
    Kérdezi a nagylátó, hogy engedte-e, hogy vele fotózd. :D:D

    VálaszTörlés
  5. Feri 2x - esen is :)))
    János, egy hajókiránduláson készült a kép, s a szép fények mindenkit nagyon feldobtak. No meg a hajós kapitány is, aki a parton álló ismerőseitől úgy köszönt el, hogy többször megszólaltatta a hajókürtöt, majd zenére a hajóval elkezdett körbe-körbe pörögni a Balatonon. Először senki sem értette, de pillanatok alatt olyan vidám hangulat kerekedett, hogy a külföldiek magyarok egyaránt énekeltek, koccintottak, nevettek mosolyogtak, élveztük a vizet s a szép fényeket. Magamtól nem publikáltam eddig ezt se, Kati kérte, hogy szedjem elő. A nagylátóval meg azt hiszem nincs semmi gond akkor, ha nem pont az arcot torzítja meg nagyon ( főleg a szembe közeli fotóknál ) persze ha célja van még akár az is megengedhető. Hogy mi volt a döntő, a hozzá tartozó emlék, vagy maga a kép, ezt én nem tudom.
    Timi, akkor azért a zászlók hiányoznak, de oda tudom képzelni én is ... :)
    Köszi Zsolt !

    VálaszTörlés
  6. Elolvastam a cikket, érdekes senki nem arra reagált, pedig melegen ajánlom mindenkinek, bár van egy szakasza, amivel egy kicsit fogok vitatkozni, de ez is jó benne.

    Azért kérdeztem, mert készült egy pár kép róla, még 2009 elején a Nagymező utcában, és eléggé haragudott miatta, pedig szerintem meg nagyon is jó kép. Lehet, hogy átküldöm Neked, hogy megmutasd neki. Ha nincs ellenére, hoyg megtartsam és valamikor publikáljam is, megköszönném, ha nem akkor meg törölném a RAW-okat :)

    Amúgy meg a kép is jó :)

    VálaszTörlés
  7. Éljen, éljen ! BlogDog befutott ! Fanfárok és tüzijáték !!! :D
    Tudtommal, igen, ÉL ! :)

    VálaszTörlés