2010. augusztus 29., vasárnap

A MAGYAR FOTOGRÁFIA NAPJA



Még pontosan 41 percig tart... :)
Gáti Gyuri kiállításról hazafelé megpihentünk a Ferenciek ( öregebbeknek csak Felszab ) téren Fregolival. A minket körülvevő szép épületeket, szobrokat kémleltük a lemenő nap fényében, mikor megjelent az égen e jelenség... már csak G.Gy. galambját kellett kivárni. ;)
Viszont Gáti György Érzék című kiállítását ajánlom mindenkinek figyelmébe, igen látványos, különleges képei megtekinthetőek a Budapest Kiállítóteremben az Erzsébet híd lábánál.

7 megjegyzés:

  1. Egy mozgalmas nap méltó befejezése. Mind a kettőtöktől. Szerettem Veletek lenni e két napon...

    VálaszTörlés
  2. Én meg szeretem ezt a képet! A színek, a formák, a kompi, a hangulat! Csodás!

    VálaszTörlés
  3. János mi is Veled ! Örülök, hogy ennyi időt tudtunk együtt eltöltelni a fotó kapcsán, s hogy még a magyar fotográfia napjához is kapcsolódott az már csak a bónusz. :) Folytatjuk... ;)
    Köszi Zsolt, ennek igazán örülök. :)

    VálaszTörlés
  4. Na, akkor kölcsönösködünk :)
    Tudod mit? Közösködjetek a Fregolival is. Ő jobb helyen ült, Neked benne van a madár. Hozzátok össze egy képben, és menjen közös szerzőnév alatt. Én benne lennék :)

    VálaszTörlés
  5. Senkit nem akarok megbántani, de ha nekem így tetszik az nagyon ciki...?! ;)
    Ez a kép így is közös, hiszen a kiállítás után a képekről beszélgettünk, miközben észrevettük a csíkot az égen s egyszerre meglőttük.
    Mondjuk legyen egy : Hommage Gáti György by Fagyöngy & Fregoli ... így jó lesz ? :)

    VálaszTörlés