2009. április 26., vasárnap

KÖTÉLTÁNC

9 megjegyzés:

  1. Akkor most ez egy boros nap? Ezt délelőtt töltötted fel? Nem láttam és mégis boros lett az én képem is:-) Finom, ahogy kipi írta légies. Szinte érzem a friss, zamatos fehérbor ízét. Talán sauvignon blanc?

    VálaszTörlés
  2. Ha rajtam múlik, egész biztosan ;-)
    Hmm, egész kedvet kaptam, de rég is volt... :-)
    Mindenesetre a tavaszhoz tényleg nagyon jól passzol egy könnyű sauvignon blanc ;-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem Gyongy-IS :))

    VálaszTörlés
  4. Lehidaltam a képtől...
    A vers meg tényleg finoman borzamatú. De ha tavasz, akkor valami somlai, mondjuk juhfark...

    VálaszTörlés
  5. ;) Tudod... Kinek a pap, kinek a papné... :)

    VálaszTörlés
  6. No, lám! Ez a kép igy fekete-fehérben az igazi! A vers még a színes változatára, és persze Dúzsi-féle Fürtikével gerjedt. Bor ügyben egyébként igen jó helyeken kapiskáltok... A fontos, hogy módszeresek legyetek... Ja, és várjatok meg, jövök én is! Kipi

    VálaszTörlés
  7. Tényleg Fürtike, igazad van az ilyen könnyed.:)
    Várunk, gyere minél előbb !!!

    VálaszTörlés