2010. április 6., kedd

ARCHÍVUM BSE


Az NB I-es férfi csapat:
Boháti Miklós, Czina József, Pulay Károly, Kárász János, Ferenczi Csaba, Hegedűs Edömér, Vörös Gyula, Fehér Ferenc, Monoszlai Zoltán, Szabó György, Pálfia Miklós, Kokavec János, Malcsik László

Több szempontból is aktuális kicsit kotorászni a régi képek között. Remélem rajtam kívűl más is szívesen emlékszik ezekre az időkre. Élénk, vidám hangulatu edzések, meccsek színhelye volt ez a régi csarnok, jó volt ebbe a társaságba tartozni. Egyrészt küldöm Rajlinak szeretettel ( hogy lássa nem a levegőbe beszéltem ;) ), másrészt hétvégén jön az újabb utánpótlás döntő junior korosztályban, szóval ideje elkezdeni a ráhangolódást az eseményre. ;)
Mindkét kép a "kupolás BSE csarnokban" készült a Városmajorban pár év különbséggel.
Egyiket sem én készítettem, miután akkor még inkább szereplő voltam, és sajnos név szerint nem tudom kik követték el őket.


Az NB I-es női csapat:
Sepsei Andrea, Sebő Júlia, Deák Éva, Nagy Csilla, Gulyás Ildikó, Németh Ágnes, Kósa Emília, Faragó Gyöngyi, Farkas Adél, Szöllősi Judit, Tarkovács Andrea, Fodor Katalin
Elöl: Bácsalmási László és Szabó Ödön

5 megjegyzés:

  1. Megtaláltalak az alsó képen :)

    VálaszTörlés
  2. Nehéz volt ? ;))
    Azért igyekeztem megkönnyíteni a dolgot a feliratozással. :)

    VálaszTörlés
  3. Mitagadás, én is megtaláltalak, kicsit csalódtam is. Azt gondoltam, hogy Te lehettél a legmagasabb, de látom tévedtem Te a legszebb voltál a csapatban.:-)

    VálaszTörlés
  4. Ehh, még ha nem is igaz, de igazán kedves Tőled, Feri ! ;))
    Életben ezek a lányok nagyon helyesek és csinosak voltak, nem véletlenül játszottunk telt ház előtt, ami sajnos ma egyre ritkább.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gyöngyi !
    Az első fényképről, ahol a kosarasok vannak, keresem Pálfia Miklóst, hogy tárgyalhassak vele felmenőiről. Ha még él, kérem közlje ezt Facebook oldalamon privátban. Köszönöm szíves Jóindulatát.

    VálaszTörlés