2010. április 4., vasárnap

HÚSVÉT



8 megjegyzés:

  1. Hú de ügyi vagy. A feleségem is szokott festeni, de az övén másmilyen minták vannak.:)

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem az én műveim, a népművészet mestere aki készítette, én csak megörökítettem az eredményt ! A feleséged egész biztosan szebbeket készít mint én. :)

    VálaszTörlés
  3. Kellemes Húsvétot és sok locsolót kívánok!
    Laci :))

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jót mulattam Feri tévedésén. Én csípőből szoktam ilyeneket készíteni. :D Gyönyörűek ezek a tojások. Nagyon szeretem a húsvéti tojásokat, a különböző technikákat. A tojáspatkolás már nem fog meg. :)
    Életem legszebb húsvétja az volt, amikor még óvodás voltam, és a hatalmas futórózsabokor alá, a nyíló gyöngyvirágok közé tették az ajándékaimat. Nyuszimintás hatalmas papírtojás színes csokitojásokkal és egy tűzpiros lakkridikül. Életfogytig tartó húsvéti csodaemlék.
    Boldog húsvéti ünnepeket kívánok neked!

    VálaszTörlés
  5. Ahogy ismerem a Gyöngyit, a locsolókat max a szűk környezetből kívánja, de tényleg szép kollekció. Timi kommenteje, meg plusz kedves.
    Remélem, jól telt az Ünnep...

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a sok jókívánságot ! :)
    Timi, az a lakkridikül... micsoda nagy kincs volt annak idején... ;) most is megnézném, de így már értem honnan a vonzódás az Audrey-s táskához! ;))
    János, majdnem süllyedt. ;)) Szerencsére a gyerekeim kellőképp megöregedtek, így már nincsen komoly kötelezettségem ez ügyben. Azért idén sem úsztam meg szárazon, de erősen limitált volt a korosztály kizárólag 7 év alatt, és 70 év fölött ( az itthoniakat nem számítva ) jöhettek ! :))

    VálaszTörlés
  7. Kedves Gyöngyi,

    hol kell ahhoz mászkálni, hogy ilyen gyönyörű tojásokat lehessen csővégre kapni :o)?

    Kellemes ünnepeket kívánok!
    Kristina

    VálaszTörlés
  8. Szépséges tojások, én is begyűjtöttem ma néhányat.

    VálaszTörlés