2010. április 21., szerda

ZSÍROS TIBOR azaz ZSIZSI BÁCSI

















Zsizsi bácsi ( Zsíros Tibor ) fogalom, a kosárlabda nagy örege. Egész élete a sportról szól : válogatott játékos, majd olimpikon edzőként is, szövetségi kapitány, majd játékvezető, sportvezető, komiszár az utánpótlásnál, tiszteletbeli elnők és technikai elnök, a MKSZ versenybizottságának tagja, s lehetne még folytatni... Fantasztikus a memóriája mindenre emlékszik, de tisztában van a mai dolgokkal is... és mesél, mesél... igazán jó volt hallgatni.A csokornyakkendő persze nem véletlen lila, LAKERS drukker, az ok ilyen egyszerű. :)

Kedves Főfüge ! Szomorúságom, hogy már nem tudjuk megbeszélni, de remélem onnan fentről is látod, hogy beváltottam a neked tett ígéretemet, s tényleg meglátogattam őt.

8 megjegyzés:

  1. Nézem a fényeket, és röhögök. :)

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék röhögni, de jó lenne tudnom, hogy min :D Persze elég, ha Ti tudjátok... Nem szeretem a döntött kamerát, de most valahogy passzol a portréhoz.

    VálaszTörlés
  3. Már én sem röhögök a fényeken. :) Kiderült, hogy tévedtem. :)

    VálaszTörlés
  4. János, én nem röhögök... Timi meg tévedett. :)
    Azt gondolta, hogy elhatározásom ellenére vakuztam, pedig nem, ezek csak természetes fények.Persze van, hogy a vaku hasznos, nem mindig sikerül jól dönteni...

    VálaszTörlés
  5. Bocsánat, ha hülyén hangzott a komment, de az értetlenség ilyenre tudja változtatni az ábrázatot. Már értem, így az előző megjegyzés első részét kéretik nem figyelembe venni :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem az ember egyik legnemesebb tulajdonsága az ha képes belátni, hogy tévedett. Milyen szép lenne ha pártjaink és kormányaink is ilyen könnyen belátnák tévedésüket mint a Timi.:)

    VálaszTörlés
  7. Kedves X Faktor ! :) reméljük majd példát vesznek !
    Köszi viKING, azért maradt bennem hiányérzet, de addig úgysem nyugszom amíg meg nincs az a kép amit szeretnék. ;)

    VálaszTörlés