2010. május 24., hétfő

A MA...




15 megjegyzés:

  1. Szeretem én a Pressert, de most a kép fogott meg igazán. Nem is tudtam a zenéhez kapcsolni. Nekem valami egészen más hangulatot áraszt a kép mint a zene. De nagyon szép kép.:)

    VálaszTörlés
  2. Na tessék, most mondjam én is, hogy irigykedem?! ;)
    Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy megnéztétek !
    Feri, csak mindkettő ma került fel, de kettejük kapcsolata nem egymással, hanem külön-külön a mával van. :)

    VálaszTörlés
  4. Nehéz így, mert az ember keresi a kapcsolódást, mégha külön-külön is (a mához), de nem lelek fogódzót. Ezért nem is keresem tovább, vélhetően személyesebb, ezért talányos. A kép minden komment nélkül is figyelemreméltó...

    VálaszTörlés
  5. Köszi János, azért az mindig érdekel, hogy ti mit éreztek, vagy mit láttok bele, mégha esetleg a valósággal nem is egyezik... talán ezért is nem szoktam történetet írni, mert számomra izgalmasabb, hogy mit közvetít...

    VálaszTörlés
  6. Szerintem zseniális. Erős hangulatú, merész, csaknem szikár.

    VálaszTörlés
  7. ..és bensőséges. Szép portré.

    VálaszTörlés
  8. Timi, Zsuzsi zavarba hoztok... viszont jó érzés, hogy a fotó ilyen kedvező fogadtatásra talált nálatok. Köszönöm mindannyiótoknak akik írtatok !

    VálaszTörlés
  9. "mostanábani" blogböngésző túráimról eme portré lett az egyik kedvencem--(csak gondoltam megjegyzem)

    :)

    VálaszTörlés
  10. :) Ennek igazán nagyon örülök, s köszönöm, hogy tudattad is velem !

    VálaszTörlés
  11. Én csak a képet látom, mert a második képet? hangot? videót? ... nem tudom megjeleníteni a gépemen.
    De azért ez így is tetszik, nincs hiányérzetem.
    Ismerős a kép hangulata, mostanában gyakran elővesz, hiába is tiltakoznék ellene...

    VálaszTörlés
  12. Sajnálom Kipi, mindkettőt ... de azt hiszem ez a hangulat mostanában társadalmi jelenség... :(

    VálaszTörlés
  13. Szia Gyöngyikém, nagyon köszönöm a képet, sajnos csak most néztem meg a blogodat, szenzációs, ha van még képed küldjél,puszi Marcsi( Harmat)

    VálaszTörlés
  14. Szia Marcsi, de örülök, hogy ide találtál, csak most vettem észre a beírásodat ! :)
    Kicsit besűrűsödött az élet, de amint levegőhöz jutok, jelentkezem ! Puszi !

    VálaszTörlés