2010. május 5., szerda

JÁNOS



A nevezetes kalapban, ami aztán körbe járt. :)

11 megjegyzés:

  1. Szépen gyarapodnak a jó portrék az ábrázatomról :) Ennek nagyon örülök, mert végre sikerült a magad igazi módján elkapni egy olyan arcomat, ami számomra is ismeretlen. Szicíliában vagy félnének tőlem, vagy lelőnének, ha ezt a képet meglátnák. Vagy a kezemet csókolgatnák? Ki tudja... Mindegy, nagyon jó, és nem azért mert én vagyok rajta, hanem, mint kép... Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Milyen vicces, pontosan leírtad azt ami Zsolt képénél is célom volt, s amit ott nem nagyon tudtatok elfogadni. Én meg pont ellenkezőleg tippeltem azt hittem, hogy a számodra is jól ismert arcodat akarod viszont látni, s nem pedig egy újat... :)) Akkor a félreértések tisztázva, így már mindenki érti a másikat. Örülök, hogy elnyerte a tetszésed, szívesen ! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, dehogyisnem fogadtuk el, csak nekem volt meglepő, hogy egy vidám hangulatú találkozóról az első képi reakciód egy egész más töltésű kép lett. Tudom, hogy "utazol" ezekre, csak azt hittem a poszt oldalon is valami hasonló lesz az első kép, mint a jobb sávban :)

    VálaszTörlés
  4. Az első olyan volt, a virágos anyák napjás... ;)))

    VálaszTörlés
  5. Ez fantasztikus! Minden rajta van ezen a portrén: a kemény férfi, az apró gyengék :))) Olyan brutálisan őszinte, mint, amiket Picassóról fotóztak.

    VálaszTörlés
  6. Nahát Timi köszönöm, ez igazán megtisztelő hasonlat... ha valamire, hát erre nem számítottam ! :))

    VálaszTörlés
  7. Igazad van Gyöngyi! Bocsánat, Zsolt képe annyira hatásos volt, hogy meg is feledkeztem róla. Timi... ennek én is örülök. Gyöngyi miatt! (Én "csak" megtisztelve érzem magam általatok.) Tőled meg igazán érték egy ilyen vélemény...

    VálaszTörlés
  8. Művészfotó a művészről :)
    A szicíliai hasonlat jó volt ! :)

    VálaszTörlés
  9. Akkor mostantól csak Keresztapa... :))

    VálaszTörlés
  10. Kedves Gyöngyi, szeretettel gratulálok!!! Csudás lett ez a portré!!! Nekem nagyon tetszik, Kristina

    VálaszTörlés